Monday 1 July 2013

Petua Eksklusif Untuk Mendapatkan Kulit Muka Yang Cantik, Bersih Dan Berseri-seri!


Ramai yang mengidamkan muka yang cantik dan berseri-seri tanpa ada sebarang cacat cela seperti jerawat dan parut, bukan? Haa, tapi ramai yang tak tahu macam mana nak dapatkan kulit yang hampir sempurna tu.

Jadi, kat sini saya nak share sedikit petua dan keberkesanan orang-orang yang mengamalkan petua ni. Sebelum tu, kita kena la tahu apa yang di perlukan kulit kita? Makanan apa yang kulit kita nak. Kalau kita bagi dia makanan yang salah, mesti kulit akan merajuk dan keluar la macam-macam yang kita tak nak kat kulit kita ni haa. Okay, jom kita tengok apa petua ekslusif ni!



Makanan kulit, kita perlukan Vitamin E. Kalau anda nak tahu, Vitamin E ni adalah antioksidan yang paling hebat sekali. TETAPI, badan kita tak mampu nak hasilkan vitamin ni. Jadi, kita kena mengamalkan pengambilan vitamin E ni dari luar. Contohnya, adalah dengan memakan avocado, kekacang dan minyak sayuran. Ia mampu merawat kulit yang tidak sihat dengan membetulkan struktur kulit menjadi lebih sihat dan awet muda. Antioksidan ini juga membantu melawan radikal bebas yang boleh menyebabkan kanser kulit akibat pendedahan UV yang melampau. Ia juga turut menghilangkan jerawat dan parut pada kulit apabila vitamin ini diserap pada lapisan kulit dalam.

Macam mana nak dapatkan Vitamin E? Haa, vitamin ni dapat kita peroleh daripada buah-buahan seperti avocado, kekacang dan minyak sayuran. Ya, sumbernya sangat mahal untuk kita makan setiap hari. Tetapi, janganlah risau. Produk Shaklee ada menyediakan Tablet Vitamin E yang boleh kita makan setiap hari pada waktu yang ditetapkan. Jadi, anda tak perlu lagi bersusah-payah pergi ke pasaraya untuk membeli buah-buahan dan sayuran yang mempunyai vitamin tersebut. Mudah kan?





Untuk pastikan keberkesanan Vitamin E ni, cuba lihat gambar di bawah. Pengguna-pengguna Vitamin E sangat gembira dengan perubahan pada kulit mereka. Alhamdulillah, usaha mereka berhasil!




Lihat! Muka mereka semakin berseri-seri dan bersih selepas mengunakan Vitamin E Shaklee. Anda tidak perlu menggunakan belanja yang tinggi untuk membeli makanan bersumber vitamin tersebut malah hanya menggunakan sedikit belanja dan ia boleh bertahan selama beberapa bulan. Mudah dan menjimatkan!


✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan


No comments:

Post a Comment