Thursday 11 July 2013

Rahsia Untuk Melancarkan Sistem Penghadaman Dan Mengatasi Sembelit



Badan yang sihat dan bertenaga bergantung kepada kelancaran sistem badan anda terutama sistem penghadaman. Kalau ibu-ibu nak tahu, semua penyakit berpunca dari perut kita. Pernah dengar tak ungkapan ni "You are what You eat"? Apa yang kita makan akan mempengaruhi kesihatan kita. Sistem penghadaman kita paling penting untuk membahagikan nutrient daripada makanan yang telah dihadam itu ke seluruh badan dan membuang segala toksik yang tidak diperlukan oleh badan supaya badan kita bebas dari toksik.

Toksik yang banyak dalam badan boleh masuk ke dalam darah dan menyebabkan penyakit kulit, saluran darah yang tersumbat akan menyebabkan kita berisiko tinggi mendapat serangan jantung dan badan akan lemah tak bertenaga. Ngeri bukan? Jadi, sistem penghadaman kita sangat penting untuk mendapatkan badan yang sihat bertenaga.

Jadi, apa yang kita perlu lakukan untuk mengawal sistem penghadaman kita? Haa, kat sini saya nak share produk Shaklee yang terkenal dalam mengawal sistem penghadaman anda. 



Lecithin mampu meneutralisekan kolesterol dalam darah. ia membantu mengurangkan kadar kolesterol kita. Ia adalah peng-emulsi kolsterol yang yang utama. Contoh untuk mejelaskan perkataan emulsi ialah apabila kita membasuh pinggan berminyak dengan sabun, minyak itu akan ‘luruh’ mengikut buih sabun. Begitulah kolesterol di-emulsi oleh lecithin. Ia dapat mengelakkan berlakunya serangan jantung akibat saluran jantung yang tersumbat disebabkan pengumpulan kolesterol di dalamnya.

Herb-Lax merupakan produk Shaklee yang diperbuat daripada 100% herba semulajadi yang mampu melancarkan sistem penghadaman dengan memberi nutrient kepada badan dan membuang segala toksik daripada badan. Ia juga mampu mengatasi sembelit dan melawaskan perkumuhan anda.

Jom tengok beberapa testimoni pengguna produk ini yang berjaya membetulkan sistem penghadaman mereka.

Testimoni 1 


Testimoni 2



Saya yakin, ibu2 takkan kecewa selepas mengamalkan produk ini. Jom cuba dan rasai sendiri kehebatan Shaklee!

✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

No comments:

Post a Comment