Tuesday 2 July 2013

Tips Terhebat Untuk Menyembuhkan Luka Prineum Dan Susu Badan Yang Banyak!



Kebiasaan ibu yang bersalin secara normal, pasti akan mengalami luka prineum. Luka prineum berlaku semasa proses pngeluaran bayi di mana vagina akan terkoyak untuk menampung kelebaran bayi tersebut dan akan dijahit semula oleh doktor untuk mencantumkan semula koyakan tersebut. Tetapi proses penyembuhan luka ini adalah berbeza bagi setiap ibu bergantung kepada sistem penyembuhan luka dalam badan mereka.

Ya, luke prineum ini memang sakit dan ia membataskan pergerakan ibu yang sedang berpantang. Tetapi, seorang ibu yang baru lepas bersalin berjaya merawat luka prineum mereka hanya selama seminggu! Jom kita tengok rahsia beliau.


Lihat! Ibu ini bukan sahaja dapat menyembuhkan luka dalam masa seminggu, malah dapat memperbanyakkan susu badan dan melicinkan kulitnya yang selama ni teruk akibat resdung. Set Hamil Shaklee sangat hebat untuk digunakan ibu yang lepas hamil.

ESP menyediakan sumber protein yang lengkap untuk badan kita. Setiap struktur dalam badan kita dibuat daripada protein. Luka juga, perlukan protein untuk sembuh. ESP akan merawat struktur badan yang telah rosak menjadi sempurna. Sebagai contah, menyembuhkan luka dan merawat kulit yang teruk. Ia turut membekalkan protein untuk penghasilan susu badan yang banyak.

Alfalfa adalah Bapa Kepada Semua Vitamin dan Mineral. Ia melengkapkan permintaan badan kita untuk mendapatkan badan yang sihat. Ia turut membekalkan enzim baik untuk melancarkan proses dan sistem dalam badan kita.

Ostematrix sebagai sumber pelengkap kalsium dalam badan kita. Ia bukan sahaja membantu mengekalkan tulang dan gigi yang baik, malah turut bertindak sebagai milk-booster. Ostematrix turut melancarkan peredaran darah dengan melancarkan kitaran haid anda dan mengurangkan stress. Jadi, ibu akan berasa sentiasa tenang selepas melahirkan bayi.

Set hamil terhebat daripada Shaklee ini akan memberi anda 3 kelebihan dalam satu masa! Hebat bukan?

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan Set hamil terhebat daripada Shaklee ini sekarang!


✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan


No comments:

Post a Comment