Tuesday 16 July 2013

Kelebihan Set Bersalin Shaklee Yang Menakjubkan!

Ramai ibu yang sedang hamil mengalami penurunan kandungan haemoglobin secara mendadak. Hal ini membuatkan ibu sentiasa berasa letih dan tidak bermaya. Tenaga untuk melahirkan bayi terganggu akibat masalah ini. Masalah kedua, luka bersalin mengambil masa yang lambat untuk sembuh membuatkan pergerakan ibu bersalin terbatas dan terpaksa menanggung kesakitan dalam tempoh masa yang lama. Menakutkan bukan?

Tapi kini, anda tidak perlu lagi risau dengan masalah tersebut. Set bersalin terhebat Shaklee mampu menyelesaikan masalah-masalah tersebut. Ianya adalah vitamin yang sesuai diambil oleh ilbu hamil dan ibu berpantang agar sistem badan anda diperbetulkan dan menjadi normal.

Beberapa jenis vitamin yang terkandung dalam set bersalin terhebat Shaklee : 


  • Vitalea adalah multivitamin yang mampu meningkatan imunisasi badan anda.  
  • B-complex with asid folic berperanan dalam mengawal stress dan memberi tenaga kepada ibu hamil dan ibu yang ingin bersalin. Ia juga berperanan meningkatkan kadar hemoglobin dalam darah.
  • Zink berfungsi untuk menyembuhkan luka bersalin dengan cepat dengan merawat sel kulit dan mencantum semula koyakkan tersebut. 
  • Lecithin penting untuk pertumbuhan otak bayi. Ia juga sesuai untuk ibu bersalin yang ingin kurus kerana lecithin berperanan dalam membakar lemak dan kolesterol agar anda kelihatan langsing selepas bersalin.
Testimoni Pengguna : 



Ramai pengguna yang telah berpuas hati dengan set bersalin terhebat Shaklee ini. Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan set bersalin terhebat ini sekarang!



✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan


No comments:

Post a Comment