Thursday 4 July 2013

ESP Menghilangkan Bintik2 Di Leher. Susu Badan Juga Semakin Bertambah!



Assalamualaikum dan apa khabar ibu2 hamil? Semoga semuanya sihat2 je. Ibu2 hamil mesti pernah dengar dan familiar dengan bintik2 hitam ni kan? Kesan2 hitam atau bintik2 di leher sering berlaku pada ibu hamil. Hal ini dinamakan Chloasma. Chloasma adalah perubahan tahap pigmentasi pada kulit ibu hamil akibat tahap hormon yang tinggi semasa hamil. Tetapi ibu2 janganlah risau sebab ia tak mengganggu tahap kesihatan ibu2 pun. Haa, berita baik kan? Tapi mesti sedih jugak sebab warna kulit da tak sekata seperti sebelum ni.

Jadi kat sini, saya nak share sikit pengalaman ibu hamil yang pernah mengalami hal tersebut dan sekarang, bintik pada lehernya da hilang. Alhamdulillah! Jom kita tengok testimoni ibu tersebut :


Ibu Ashikin bukan sahaja dapat menghilangkan bintik2 pada lehernya, malah dapat menambahkan susu badannya yang kurang sebelum ni. 

Sebelum2 ni saya dah senaraikan khasiat2 ESP di mana ESP mengandungi protein yang lengkap untuk badan kita yang membantu menumbuhkan semula sel-sel yang telah mati dan rosak. Sebab tu bintik2 hitam dapat dikurangkan dan susu pun bertambah banyak!



Saya yakin, ibu2 takkan kecewa selepas mengamalkan ESP ini. Jom cuba dan rasai sendiri kehebatan ESP!

✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

No comments:

Post a Comment