Wednesday 17 July 2013

Mudah Bersalin + Pengeluaran Susu Lancar Pada Kelahiran Pertama

Assalamualaikum ibu-ibu. Semoga dapat menjalani ibadah puasa dengan baik. Harini saya nak share satu pengalaman seorang ibu yang melahirkan anak pertamanya. Jom kita baca pengalaman beliau.



Ibu yang baru melahirkan anak pertamanya telah menggunakan set bersalin Shaklee sepanjang beliau hamil. Alhamdulillah, proses kelahiran bayinya mudah dan pengeluaran susu yang banyak walaupun ini pengalan pertama beliau bersalin. Kebiasaannya, bukan mudah untuk susu badan keluar terutama bagi ibu-ibu yang pertama kali hamil. Namun, dengan berkat menggunakan set bersalin Shaklee dan diizin Allah swt, segalanya berjalan lancar buat ibu ini.

Kenapa set bersalin Shaklee? Apa kelebihannya?


Set bersalin Shaklee telah terbukti berkean oleh ramai penggunanya. Yang pertama disebabkan penghasilannya 100% daripada bahan semulajadi. Yang kedua, ia berperanan dalam merawat sistem badan kita yang berfungsi kurang baik dengan menyalurkan segala vitamin dan mineral yang diperlukan badan.

  • Vitalea adalah multivitamin yang mampu meningkatan imunisasi badan anda. Ia mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh ibu hamil. Dengan itu, ibu hamil akan sentiasa sihat bertenaga.
  • B-complex with asid folic berperanan dalam mengawal stress dan memberi tenaga kepada ibu hamil dan ibu yang ingin bersalin. Ia juga berperanan meningkatkan kadar hemoglobin dalam darah. Ia turut memudahkan proses kelahiran bayi serta mengelakkan ibu mengalami anemia.
  • Zink berfungsi untuk menyembuhkan luka bersalin dengan cepat dengan merawat sel kulit dan mencantum semula koyakkan tersebut. Ia juga berperanan dalam membentuk kulit bayi menjadi halus dan gebu.
  • Lecithin penting untuk pertumbuhan otak bayi. Ia juga sesuai untuk ibu bersalin yang ingin kurus kerana lecithin berperanan dalam membakar lemak dan kolesterol agar anda kelihatan langsing selepas bersalin. Ia sangat popular dalam kalangan ibu berpantang yang ingin menurunkan berat badan mereka.
Ramai pengguna yang telah berpuas hati dengan set bersalin Shaklee ini. Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan set bersalin Shaklee ini sekarang!


✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan



No comments:

Post a Comment