Monday 15 July 2013

Rahsia SuSu Ibu Banyak Di Bulan Ramadhan



Assalamualaikum dan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua ibu-ibu di luar sana. Apa khabar ibu-ibu? Bagaimana dengan stok susu? Adakah semakin bertambah atau berkurang? Semoga ibu-ibu bekerja keras untuk menghasilkan susu badan yang banyak demi bayi comel anda. Hehe.

Apabila bulan puasa tiba, pasti ibu-ibu risau akan stok susu yang bakal merudum akibat kekurangan air dalam badan dan keletihan akibat berpuasa. Tapi, ibu-ibu janganlah risau. Setiap masalah pasti ada penyelesaian! Yang paling penting, ibu-ibu kena tahu rahsia untuk memperbanyakkan susu badan,

Harini, saya nak share rahsia seorang pengguna Shaklee yang berjaya menghasilkan stok susu yang banyak di bulan puasa ini. Haa, kalau ibu-ibu nak tahu apa rahsia beliau, jom kita tengok apa kata beliau dan cara beliau memperbanyakkan stok susu badan.


Alhamdulillah, banyaknya susu yang ibu ni hasilkan. Menurut ibu ni, beliau telah mengamalkan pengambilan ESP bersama Alfalfa. Selain itu beliau turut meminum air masak yang banyak. Ingat ibu-ibu! Kuantiti air masak yang kita minum merupakan faktor utama dalam penghasilan susu badan yang banyak. Jadi, minum air masak sebanyak mungkin! Selain itu, pengambilan supplement sangat penting agar vitamin dan mineral badan yang diperlukan untuk menghasilkan susu badan dapat ditambah dan dilengkapkan.  


ESP menyediakan sumber protein yang lengkap untuk badan kita. Setiap struktur dalam badan kita dibuat daripada protein. Luka juga, perlukan protein untuk sembuh. ESP akan merawat struktur badan yang telah rosak menjadi sempurna. Sebagai contah, menyembuhkan luka dan merawat kulit yang teruk. Ia turut membekalkan protein untuk penghasilan susu badan yang banyak dengan meransang kelenjar payudara kita dalam proses penghasilan dan penyimpanan susu badan.

Alfalfa adalah Bapa Kepada Semua Vitamin dan Mineral. Ia melengkapkan permintaan badan kita untuk mendapatkan badan yang sihat. Ia turut membekalkan enzim baik untuk melancarkan proses dan sistem dalam badan kita. dengan adanya enzim yang baik ini, ia dapat melancarkan penghasilan susu badan dengan sempurna dan lancar hasil kewujudan vitamin dan mineral yang cukup.

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan Set penyusuan terhebat daripada Shaklee ini sekarang!


✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan


No comments:

Post a Comment