Sunday 7 July 2013

Rahsia Susu Ibu Banyak Dan Pekat



Pasti menjadi kegilaan ibu-ibu di luar sana untuk mendapatkan susu yang banyak dan pekat setiap kali bayi ingin menyusu kan? Bila susu kita pekat, bayi akan minum sedikit je dan dia boleh rasa kenyang tak perlu nak minum banyak sebab kandungan susu tu pekat. Kadang-kadang ibu lepas bersalin kurang penghasilan susu badan walaupun dipam dan diperah dengan kuat mungkin akibat hormon yang tidak stabil atau kandungan nutrient yang diperlukan kurang.

Jadi, untuk mendapatkan susu yang banyak dan pekat, hormon dalam badan perlu distabilkan dulu. Lepastu, ibu-ibu kenalah makan makanan yang membantu dalam penghasilan susu. Tapi ibu-ibu tak perlu risau tentang makan apa, macam mana nak cari. Ibu-ibu hanya perlu mengambil ESP (Energizing Soy Protein) untuk mendapatkan susu banyak dan pekat.



Hanya dengan mengambil ESP je, hormon dalam badan kita dapat distabilkan dan bekalan protein yang lengkap pada tubuh ibu, dapat menghasilkan susu yang banyak dan pekat. Bayi anda pasti kenyang lepas minum susu badan anda walaupun sedikit!

Ramai ibu-ibu kat luar sana yang da cuba ESP dan sangat berpuas hati dengan hasil ESP. Susu mereka bertambah pekat dan banyak!



Jadi, ibu-ibu di luar sana, apa tunggu lagi? Jom dapatkan ESP sekarang juga untuk mendapatkan susu yang pekat dan banyak seperti ibu-ibu di atas.

Saya yakin, ibu2 takkan kecewa selepas mengamalkan ESP ini. Jom cuba dan rasai sendiri kehebatan ESP!

✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

No comments:

Post a Comment