Wednesday 3 July 2013

Rahsia Mendapatkan Berat Badan Ideal Dan Kulit Yang Cantik Berseri



Dua perkara yang sering dirisaukan oleh para wanita adalah berat badan dan kulit mereka? Kenapa? Ini kerana dua faktor fizikal tersebut yang menjadi tumpuan orang. Setiap kali berjumpa orang atau keluar ke mana-mana, mesti orang akan tengok muka dan badan kita kan? Tapi, kalau badan kita terlebih berat dan kulit muka tak cantik, macam mana nak berdepan dengan orang? Mesti keyakinan kita pun akan jatuh gedebuk disebabkan faktor-faktor tu.Selalunya, wanita akan mengalami berat badan berlebihan selepas berkahwin atau melahirkan anak.

Haa, jadi kat sini, saya nak share sedikit macam mana untuk mendapatkan berat badan yang cantik dan kulit yang cantik gebu macam baby.

Cara pemakanan merupakan faktor yang paling penting untuk jadi cantik. Kerana kecantikan dalaman akan terserlah ke luar. Macam mana nak dapatkan kecantikan dalaman? Makanan! Perut kita yang membuatkan kita menjadi gemuk, kurus, kulit bersih atau kulit tak bersih.

Apabila kita makan sesuatu makanan, toksik dalam makanan itu mungkin terkumpul dalam badan dan akan mengganggu sistem pencernaan dan ini akan menjadikan makan yang di makan itu tidak dihadam dengan baik dan ia boleh berkumpul menjadi lemak sekaligug menaikkan berat badan anda! Toksik yang terkumpul dalam badan juga boleh mengeluarkan jerawat pada muka anda atau kulit akan kelihatan tidak bermaya. Ohh, ini sangat menakutkan!

Jadi, kita perlu mengambil supplement untuk membetulkan sistem penghadaman kita supaya makan yang dimakan itu dapat dihadam dengan baik dan segala toksik yang jahat akan dibuang dari badan. Supplement juga akan membetulkan semula struktur kulit kita yang rosak agar kulit yang cantik dapat dihasilkan semula.

ESP dari Shaklee adalah supplement terbaik untuk menyelesaikan semua masalah di atas! Kenapa? Jom lihat kelebihan ESP dan Testimoni oleh beberapa pengguna yang berpuas hati dengan produk ESP dari Shaklee.



Kelebihan ESP :

  • Protein yang lengkap. Mengandungi 9 asid amino yang diperlukan badan.
  • Rendah lemak, tanpa kolesterol.
  • Protein soya lebih mudah dihadam daripada protein haiwan.
  • Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan anjal.
  • Meransang regenerasi otot, menurangkan kedutan, menyembuhkan luka dengan cepat dan memudarkan parut.
  • Mengandungi isoflavone yang mengurangkan risiko kanser, sebagai antioksidan, menguatkan sistem imun tubuh, mempertingkat tahap kolesterol baik, memelihara kesihatan jantung.
  • Mengandungi kalsium yang mengelakkan kerapuhan tulang dan gigi.
  • Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam.
Tahukah anda, sel badan kita terbentuk daripada protein? Maka amat penting untuk kita mendapatkan protein yang berkualiti bagi sel baru tumbuh menggantikan sel lama atau sel mati. Sel yang sihat lebih menyerap zat dan vitamin.

Testimoni 1


Testimoni 2


✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336 sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan



No comments:

Post a Comment