Sunday 30 June 2013

Nak Slim Selepas Bersalin? Jom Amalkan Rahsia Ini!



Kebanyakan ibu lepas bersalin akan mengalami berat badan yang berlebihan kesan daripada mengandung. Ini merupakan mimpi ngeri bagi semua wanita kan? Saya pasti, semua wanita inginkan badan yang catik dan langsing seperti zaman anak dara dulu. Tapi kenaikan berat badan selepas bersalin memang kejadian yang normal bagi setiap wanita.

Untuk kurus, kita kenalah menjaga pemakanan kita dengan mengawal nafsu makan. Sistem penghadaman yang baik sangat penting untuk badan yang langsing dan cantik. Tapi ia bukan senang untuk direalisasikan.

Jadi, macam mana nak kurus balik ni? Kat sini saya nak share beberapa kejayaan ibu lepas bersalin yang berjaya turunkan berat badan mereka. Jom kita tengok!

Testimoni 1 


 Testimoni 2


Testimoni 3


Hebat bukan penurunan berat badan mereka? Haa, kalau ibu-ibu nak tahu, mereka telah menggunakan produk Set Slimming Shaklee lepas bersalin selama beberapa bulan dan lihat! Mereka berjaya menurunkan berat badan mereka. Ia sangat memuaskan!

SET SLIMMING SHAKLEE

Set Slimming Shaklee dia atas boleh dimakan selepas bersalin untu badan yang langsing dan cantik macam sebelum hamil. Nampak macam anak dara pun boleh!

Set Slimming Shaklee ini menyediakan 4 jenis vitamin iaitu Energizing Soy Protein (ESP), Alfalfa Complex, Lecithin dan Omega Guard.

ESP merupakan supplement Shaklee yang paling popular! Ia bukan sahaja dapat memberi kita rasa kenyang, malah boleh menggebukan kulit dan meningkatkan tahap pengeluaran susu badan. Apabila kita sentiasa berasa kenyang, nafsu makan pun boleh kurang dan hasilnya, berat badan pun boleh turun!

Alfalfa Complex bertindak sebagai anti-toxic yang membantu membuang semua toxic dalam badan kita dengan membetulkan sistem penghadaman kita. Alfalfa complex juga boleh menyembuhkan sembelit dan proses pembuangan toxic boleh dijalankan dengan lancar. Ia juga bertindak meningkatkan penghasilan susu ibu.

Lecithin bertindak sebagai pengemulsi lemak yang akan mencairkan lemak dalam badan kita. Selalunya, Lecithin perlu diambil selepas makan supaya lemak yang kita ambil dalam makanan tersebut tidak diserap dalam badan dan akan dibuang dalam bentuk najis.

Omega Guard membantu kita mengawal nafsu makan dan membantu membakar lemak dengan lebih pantas. Selalunya kita dinasihatkan untuk makan Omega Guard Sebelum tidur agar lemak dapat dibakar semasa kita tidur. Ia juga mengandungi DHA yang tinggi untuk mencerdaskan minda bayi anda. Tidak hairanlah pengguna Omega Guard akan mendapat anak yang genius. 

Set Slimming Shaklee ini bukan sahaja boleh menurunkan berat badan anda, tapi boleh juga membantu proses penyusuan bayi anda. Ia bertindak sebagai 2 dalam 1. Hebat bukan? Anda boleh kurus sambil menyusukan bayi dengan baik tanpa kekurangan susu badan.

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan Set Slimming Shaklee ini sekarang!

✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 018 4044834 SEKARANG JUGA!!!

✉ boleh juga PM/inbox https://www.facebook.com/azlina.aziz.336sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

No comments:

Post a Comment