Tuesday 4 June 2013

Ingin HAMIL Dan Anda Bakal Menimang Cahayamata



Ingin HAMIL Dan Anda Bakal Menimang Cahayamata
===============================
Adakah anda inginkan:
[✔] Sentiasa BERTENAGA Sepanjang Hari
[✔] Meningkatkan Kualiti dan kepekatan Sperma
[✔] Mengembalikan KEINTIMAN hubungan suami isteri
[✔] Membantu Suami isteri mendapat zuriat
[✔] banyak lagi!!!

Set ini membantu ramai yang HAMIL termasuk saya sendiri :-
GLA - membantu melancarkan pengaliran darah kotor (period) mengurangkan senggugut.
Bcomplex with asid folic -Membina tindak balas imun, mencegah kemandulan, masalah haid, membantu fungsi seksual
Vitalea - Sebagai penambahan tenaga segera, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
zink - Ia adalah penting untuk pembaikan dan fungsi DNA. Ia diperlukan untuk pertumbuhan cepat sel-sel dan membangunkan unsur-unsur utama sel semasa kehamilan.
Pembiakan: Bagi lelaki, zink membantu dalam spermatogenesis dan pembangunan organ-organ seks. Sementara di kalangan wanita, ia membantu dalam semua fasa pembiakan, termasuk peringkat kelahiran dan penyusuan.

Pertanyaan :-
==> SMS "Richmilk - Kesuburan" ke 0184044834 sekarang sebelum TERLAMBAT!!!

========
TESTIMONI
========

"Testimoni saya sendiri , Alhamdulillah saya di sahkan HAMIL setelah menggunakan set RichMilk - Kesuburan ini selama 2 bulan penggunaan secara konsisten . Syukur atas izin Allah saya Hamil setelah anak saya si kembar 7 tahun, lps ni Triplet pulak hehehe, semua yg baik datang dari ALLAH - Azlina Aziz"

"Kak alhamdulillah saya hamil kak dah masuk 4 minggu, awal lagi terima kasih kenalkan saya dgn set Richmilk kesuburan baru je saya makan tak sampai 2 bulan dgn izin Allah - Saufia saudi"

Testimoni HAMIL >>>
http://mama2win.blogspot.com/2013/01/testimoni-hamil.html

==> Tunggu apa lagi??? SMS "Richmilk - kesuburan" ke 0184044834 sekarang untuk mendapatkan harga ISTIMEWA sebelum TERLAMBAT!!

No comments:

Post a Comment