Sunday 23 June 2013

SET PENYUSUAN TERHEBAT!


Jika anda mencari set penyusuan terhebat untuk membantu penghasilan susu yang banyak, jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan set penyusuan terhebat daripada Shaklee!


Set penyusuan terhebat yang dihasilkan Shaklee ini sangat membantu para ibu di luar sana dalam proses penyusuan bayi anda. Set penyusuan terhebat ini didatangkan dalam 1 set yang mengandungi vitamin tambahan yang diperlukan oleh badan anda bagi memberi anda tenaga untuk menghasilkan susu yang banyak kepada bayi anda. Antara vitamin yang disediakan adalah Vitamin C, Vitamin B kompleks, Vita-Lea dan Alfalfa. 
Antara kelebihan vitamin-vitamin dalam set penyusuan terhebat ini adalah :
Vitamin C – Dalam satu kajian terhadap para ibu yang menyusui bayi dan mengambil vitamin C menunjukkan khasiat vitamin C tersebut tertumpu pada bayi. Oleh itu, menyusui bayi secara ekslusif dapat melindungi bayi anda dari kekurangan vitamin C. Vitamin C penting bagi menguatkan sistem imun dan membina kulit, gigi dan gusi yang sihat.
Vitamin B kompleks – Vitamin B kompleks merupakan vitamin yang diperlukan oleh anda dan bayi anda setiap hari bagi menyokong sistem saraf dan metabolisma yang sihat. Vitamin B mempunyai pelbagai fungsi termasuk pengeluaran hormon, pembentukan sel-sel darah merah, penghasilan tenaga untuk sel, dan mengekalkan saraf serta kulit yang sihat. Ibu yang menyusui bayi perlu mendapatkan vitamin B kompleks untuk memberikan khasiatnya kepada bayi mereka melalui susu ibu.
Vita Lea - Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik di mana ia mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu. Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi. Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh anda. Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.
Alfalfa – Alfalfa mengandungi banyak nutrien penting dan pelbagai vitamin seperti vitamin K, A, B1, B6, C, E, kalsium, zink dan zat besi. Semua bahan-bahan tersebut penting untuk pertumbuhan dan perkembangan yang sihat. Alfalfa juga digunakan secara tradisional untuk meningkatkan pengeluaran bekalan susu ibu.
Ramai para ibu di luar sana yang berpuas hati selepas menggunakan set penyusuan terhebat ini.




Semasa menggunakan set penyusuan terhebat ini, para ibu digalakkan untuk mengepam susu dengan lebih kerap kerana semakin kerap anda mengepam susu, semakin banyak badan anda dapat menghasilkan susu. Selamat mencuba!


Berkat produk Shaklee Susu melimpah ruah >>> 


✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS & KONSULTASI PERCUMA

Jika anda berminat untuk mendapatkan Set Breastfeeding Shaklee, boleh:
1. PM saya, Azlina set bersalin penyusuan dihttps://www.facebook.com/azlina.aziz.336
2. Call/SMS atau WhatsApp saya di 018 4044834








No comments:

Post a Comment