Wednesday 16 January 2013

Ostematrik Penganti Susu Tepung Bagi Ibu Yang Hamil

Saya Pregnant Tapi tak Suka Minum Susu, dan Morning Sickness yg teruk 
=================================


Tahukah Anda
bayi di dalam kandungan memerlukan kalsium yang banyak untuk proses pembesarannya.“Ini secara tidak langsung menyebabkan seorang ibu memerlukan jumlah kalsium yang lebih berbanding keadaan biasa"

Fikir-fikirkan semula, adakah pemakanan harian anda dilengkapi dengan kalsium? Berikut ialah sumber semulajadi kalsium:
-Produk tenusu
-Sayuran seperti bayam
-Kekacang

** FAKTA : Sebenarnya kalsium sangat besar fungsinya dalam badan kita. Ramai orang tau yang itu. 99% simpanan kalsium adalah pada tulang dan gigi. Manakala 1% lagi ada dalam darah. 1% ni adalah untuk memastikan fungsi tubuh berjalan dengan sempurna. Biasanya bila seseorang tak dapat jumlah kalsium yang mencukupi (untuk 1%), kalsium simpanan dalam tulang dan gigi akan diambil bagi memastikan tubuh dapat berfungsi dengan baik. Sekiranya keadaan kekurangan kalsium dalam darah berterusan dan tidak digantikan, kepadatan tulang akan merosot dan mengakibatkan OSTEOPOROSIS

Ni Ostematrik Kalsium shaklee berbentuk tablet yang mudah di telan , hanya ambil 4 biji sehari. 




Jika berminat boleh add saya di FB azlina aziz II atau 

Cara membuat pesanan:
  • Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan.Boleh dapatkan set percubaan dari saya. 
  • Anda juga boleh terus kecawangan shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 882909 untuk pembelian pada harga ahli. Setelah pembelian bagi saya invoice dan saya akan memberi konsultasi percuma sepanjang pengambilan produk.

No comments:

Post a Comment