Wednesday 16 January 2013

Dengan ESP Susu Lebih Pekat Selepas Pengambilanya

Kenapa??
Komponen utama susu ibu ialah PROTEIN dan KALSIUM. Jadi pengambilan ESP sebagai sumber protein utama untuk ibu menyusu memang sangat membantu mendapatkan susu yg lebih pekat dgn lebih cepat..

Susu pekat/hindmilk ini terdiri daripada kandungan air rendah, kandungan lemak tinggi - hasilnya >> ramai ibu2 yang mendapati bayi mereka mudah kenyang, tidur lebih lena dan kurang meragam.. 

** NOTE : Bukan kata susu cair tidak punya antibodi ye.. cuma susu cair/foremilk ini terdiri daripada kandungan air tinggi, kandungan lemak rendah >> untuk menghilangkan dahaga bayi.

**INFO : Tidak semua susu ibu mengandungi zat dan khasiat lengkap kerana gaya hidup dan cara pemakanan yang tidak teratur menyebabkan susu ibu kekurangan nutrisi. 


Testimoni:-


Jom dapatkan ESP hari ini!!
PM sy di FB Azlina Aziz II harga yg ISTIMEWA!!


Cara membuat pesanan:

  • Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan.Boleh dapatkan set percubaan dari saya. 
  • Anda juga boleh terus kecawangan shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 882909 untuk pembelian pada harga ahli. Setelah pembelian bagi saya invoice dan saya akan memberi konsultasi percuma sepanjang pengambilan produk.

No comments:

Post a Comment