Monday 21 January 2013

Jom Tingkatkan Kecergasan Otak Anak

Salam selasa utk semua, baik yang berkerja atau surirumahtangga macam mama wiwin...hehehe . Amboi eksen yer dh tak keje lah katakan. Tahun baru semangat baru, macam mana mama mama yang lain...Alhamdulillah walaupon azam thn lepas saya dah dimakbulkan oleh Allah. Semoga azam tahun ni juga akan dimakbulkan oleh Nya. Amin.

Nak cerita sikit ni, sekarang mama wiwin bagi si kembar tiap pagi MEALSHAKE dan malam Omega Guard sebagai makanan tambahan untuk mereka. Untuk kesihatan dan kercergasan mereka berdua. 


Syukur  si wiwin jarang demam, selsema batuk dan sembelit. Malah lebih aktif, cergas dan semangat untuk pergi ke sekolah mahupon di rumah. Bab baca buku atau Iqra tak payah nak suruh suruh sangat memang nampak rajin dan membaca pon lebih lancar dari dulu. 

Apa tu Mealshake ? 
Mealshake Shaklee juga mengandungi 24 vitamin dan mineral yang penting untuk pertumbuhan anak-anak, such as calcium, iron, vitamin a, vitamin d dan sebagai nya. sangat sesuai diberikan pada anak-anak untuk otak dan badan anak menjadi cergas. Perisa Vanila yang sangat sedap dibancuh bersama air minuman kegemaran si manja di waktu pagi mengikut sukatan mengikut umur. Sesuai untuk setahun keatas.
Mealshake membantu anak anak meningkatkan selera makan dan melancarkan pembuangan air besar.



Apa tu Omega Guard?
Omega Guard adalah minyak ikan .kebaikkan yang senonim dengannya adalah untuk kesihatan jantung dan kecergasan otak. Omega Guard dapat membekalkan 905 mg asid asid lemak omega-3 EPA dan DHA.
Omega Guard Shaklee adalah supplemen minyak ikan yang dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semula jadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakkan jenis ikan.

EPA menyihatkan jantung dan sendi anda
DHA penting untuk perkembangan dan fungsi-fungsi otak.

Baik Untuk Kanak-kanak setahun ke atas dan pelajar  -  lebih fokus dan perkembangan fungsi otak serta menggalakkan pertumbuhan mental. Anak lebih bijak dan cergas.

Semuanya terserah kepada mama -mama semua, Adakah Anda Mahu anak Lebih Aktif dan Fokus. Pilihan di tangan ANDA.

Testimoni :-



PM sy di FB Azlina Aziz / Azlina Aziz II  harga yg ISTIMEWA!!

Cara membuat pesanan:

  • Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment