Thursday 17 January 2013

Alfalfa Dan Esp Membantu Dalam Penyusuan Saya Tanpa Bantuan Susu Formula

Assalamualaikum semua, macam mana pagi anda semua ada yang terkerjar-kejar nak pi hantar anak sekolah ker.. heehee macam-macam pengalaman kan termasuklah mama wiwin sendiri. Hari ni wiwin ok ok jer cuma ada lah regekkan budak darjah 1 ni nak suh mama yang pakaikan baju . 

Hari ni mama wiwin nak citer pasal ESP dan Alfalfa. Khasiat dan Testimoni dari customer.


Alfalfa ni bagi kawan-kawan yang tak tahu baik tau utk masalah keputihan dan untuk hubungan intim bertindak sebagai Kacip Fatimah.. Rugi woooo tak cuba. Dengan pengambilan yang konsisten dan air masak cukup 3-4liter sehari payudara akan cepat penuh dan berat ini bermakna penghasilan susu lebih cepat dan lancar dihasilkan. Bagi yang mengalami sembelit baik untuk melegakan sembelit dan menghilangkan kelesuan.



ESP shaklee ramai para ibu di luar sana mengetahui khasiat dan kebaikan mengamalkan secara konsisten ia membantu dari  aspek luaran dan dalaman. Dimana Luaran kulit kelihatan cantik , gebu dan cerah. Menganjalkan kulit kendur dan merawat kulit kusam. Komponen utama susu ibu adalah protein, jadi pengambilan ESP membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat,lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
Membakar kalori sehingga 35% dan memberi rasa kenyang lebih lama. Sebab tu ramai yg berjaya kurangkan berat badan dengan ESP dengan pengambilan sebelum makan.

Alfalfa dan ESP membantu ibu dalam menjayakan penyusuan susu ibu, ibu perlu memilikinya sekarang.  Bukan hanya untuk 'boost' supply susu, tapi ia juga membantu memberi tenaga, badan ibu semakin sihat dan kurang letih apabila anak selalu meragam.


Lihat Testimoni:-



Jom dapatkan Alfalfa & ESP hari ini!!
PM sy di FB Azlina Aziz II harga yg ISTIMEWA!!


Cara membuat pesanan:


  • Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan.Boleh dapatkan set percubaan dari saya. (Note : ESP tiada percubaan)
  • Anda juga boleh terus kecawangan shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 882909 untuk pembelian pada harga ahli. Setelah pembelian bagi saya invoice dan saya akan memberi konsultasi percuma sepanjang pengambilan produk.

No comments:

Post a Comment