Monday 17 June 2013

SET BERSALIN TERHEBAT





Set bersalin terhebat di pasaran terkini adalah set bersalin Shaklee. Set bersalin terhebat yang dihasilkan oleh syarikat makanan tambahan no 1 di dunia; Shaklee yang bertahan lebih daripada 55 tahun mengandungi 100% bahan-bahan semulajadi dan selamat; tumbuhan yang ditanam secara organik dari baka tulen.


Set bersalin terhebat ini, selamat untuk diambil semasa mengandung, selepas bersalin, ketika berpantang da juga menyusu disebabkan bahan-bahan semulajadinya yang selamat untuk ibu dan anak. Jadi, pengguna tidak perlu membeli banyak set kerana hanya dengan membeli set bersalin terhebat ini, pengguna boleh menggunakannya untuk satu tempoh yang lama. Maka, ia sangat menjimatkan.





Antara khasiat set bersalin terhebat ini :


SETKANDUNGANKETERANGAN
C (confinement)VitaLeaMultiVitamin & Multi Mineral. Membekalkan keperluan nutrisi tubuh.
B ComplexTerdiri dari 8 vitamin B dengan asid folik. Membantu mengurangkan depresi, metabolism, pembinaan sel darah merah.
Vita-C Sustained ReleasedVitamin C pelepasan perlahan2 sesuai untuk bekalan vitamin C sepanjang hari.
ZincMengelakkan kelesuan, menyembuhkan luka, menjaga kesihatan sel.
Set C + allfalfaAlfalfaMengecutkan Rahim, membanyakkan susu ibu, mgnurangkan sakit sendi, membuang toksin**Awas jika anda ada allergi alfalfa, penyakit autoimune & SLE, anda TIDAK BOLEH mengambil alfalfa
SET C+ OstematrixOstematrixKalsium+ Magnesium + Vitamin D + mineral lain untuk kesihatan tulang & bermanfaat untuk penyusuan ibu.
Set C + ESPESPProtein soya non-GMO yang terdiri dari asid amino utk pembinaan sel tubuh dan bermanfaat untuk penyusuan susu ibu.









































Set bersalin terhebat ini juga telah memuaskan hati ramai ibu yang sudah bersalin. Berikut adalah testimoni pengguna set bersalin terhebat Shaklee :





Ternyata set bersalin terhebat ini memberi tenaga ketika proses melahirkan dengan menyediakan nutrient lengkap yang diperlukan oleh badan. Set bersalin terhebat Shaklee ini juga membantu dalam menghasilkan susu badan yang banyak untuk bayi.

Berkat produk Shaklee Susu melimpah ruah >>> 

✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM

✔ TIADA KESAN SAMPINGAN

✔ SERVIS PANTAS & KONSULTASI PERCUMA



Jika anda berminat untuk mendapatkan Set Breastfeeding Shaklee, boleh:

1. PM saya, Azlina set bersalin penyusuan dihttps://www.facebook.com/azlina.aziz.336

2. Call/SMS atau WhatsApp saya di 018 4044834

1 comment: