Monday 13 May 2013

Seminar Oh Seminar

Hi semua, Jumpa Saya PAKAR laktasi anda . Bestkan bila baru balik Seminar hidup lagi lebih Lebih Lebih dan Lebih bersemangat dan Bermotivasi . Tu 4 hari tak sempat nak posting apa2 dalam blog..  

Ni hari pertama, Terserampak dgn seorang kakak dari Johor terus ambil gambar. Lepas dan dalam seminar dah tak dan nak bergambar dah.. Sibuk nak tulis point-point yang sangat bagus dan POWER.


Kali ke3 saya mengikuti program Dr. Azizan Mentor saya. I Love jijan!. Hehehe.

Banyak Ilmu saya belajar , ilmu ni perlu diteruskan. Alhamdulillah ilmu yang diberikan boleh diguna sehingga hujung nyawa. Kawan-kawan disana juga yg positif thinking. Best lah Best rugi tak pergi... "jangan jadi biawak" HAHAHA.

Cuci Kolam , Cuci Longkang pon ada.. pergi nak buat marketing tapi suruh cuci Kolam Apa kes. Nak Tahu kena pergi. Saya juga selalu memberi Tips2 yang bagus utk ibu-ibu utk mendidik anak-anak dari dalam perut lagi.. hasil dari kelas beliau. TERBAIK wok. 

Ni di Advance Marketing Power.. agak2lah ada ke org nak bg korang 400lebih tips. Sini Semuanya ada. dari takde biz terus  balik tak boleh tidur nak terus buat biznes. Sangat Hebat. 

Oklah sok sambung agi mama wiwin dah nak masuk beradu. sempat post 1 gambar jer . ada ambil tapi tak sempat nak upload.. jumpa saya esok. Bye Selamat malam, Jom kita maafkan orang disekeliling kita walaupon ada yang pernah menyakiti kita dahulu, semoga hidup kita lebih tenang dan diredhai.. esok saya nak share pasala POWER of sedekah . Itu pon kalu saya ingatlah.. ekekeke. 

Selamat malam...

1 comment: