Tuesday 14 May 2013

Breastpump Murah

Salam Rabu utk semua, Nak Breastpump murah. Ni mama wiwin nak kenalkan dengan breastpump murah dipasaran malah boleh double pumping.

Breastpump murah dan berkualiti tinggi. Harga Pasaran RM449 . NAK LAGI MURAH MURAH MURAH mestilah Boleh ... Untuk Breastpump murah ni taipkan kod " breastpump murah " ke 0184044834 bg nama, kawasan dan email. 
Untuk 5 yang terawal sms akan mendapat free sampel untuk Set Breastfeeding Rich Milk Silver berharga RM20

Breastpump Murah Rumble Tuff "Double Pumping"


Kelebihan Breastpump murah "rumble Tuff" 
- Harga mampu milik 
- Pump ni bole beroperasi menggunakan electric atau bateri AA. Tapi bateri tak include sekali, kena beli sendiri. Lebih baik pakai rechargeable battery.
- Pam ni boleh single pump, double pump dan jugak manual pump. Mase mula2 aku nak tadah susu, aku pakai manual dulu...bila dah biasa dengan manual suction, baru aku test guna double pump.... 
- Kekuatan suction manual pump boleh dilaras ikut keselesaan anda 
- Bunyik motor yang sederhana... ni aku agak je la, sebab aku kan tak pernah lagi dengar bunyik pump lain....
- Ada LCD view kat motor... bole laras 8 level suction...
- Bole set memory rentak pumping yang serasi dengan kita... 
- Boleh set alarm... so takde la terlupe nak pump....sampai mase dia akan remind.
- Bile start nak pump, dia akan stimulate breast dulu selama 2 minit, baru dia dia mula pump... katanya ni ala2 gaya baby mengisap, so dapat produce susu dengan lebih lancar...
- Motor yang ringan.... 350 gram jek. Ade la sebesar tapak tangan aku ni, kira kalau hangkut sebelah tangan pun tak la lenguh...

Nak diingatkan semula Untuk Breastpump murah ni :-

Taip kod " breastpump murah " ke 0184044834 bg nama, kawasan dan email. 

Untuk 5 yang terawal sms akan mendapat free sampel untuk Set Breastfeeding Rich Milk Silver berharga RM20

No comments:

Post a Comment