Monday 17 December 2012

Susu Tetap Ada Walaupon Anak Dah Setahun

Memang suka benar saya dengan EBM ila ni, saya tumpang gembira . kalau dulu mama wiwin simpan gambar EBM pon baguskan boleh bakar semangat kawan-kawan yang lain. Al maklumlah wiwin pon dah 6tahun. tahun depan tak sampai 2 minggu lagi si wiwin dah pon sekolah rendah. Darjah 1. Huargggghhhh Mama nak nangis... " air mata seorang ibu" mama wiwin ni memang cepat tersentuh .. hahaha. anak menang sukan nak nangis, anak tamat sekolah tadika dapat sijil nak nangis...  Touching u.

Dah dah nanti lari topik pulak.. Ni hah mama wiwin nak cerita . Walaupon si ila ni berkerja tak tentu masa tapi EBM dia banyak . suka sangat usaha gigih dia tu.. lihat stok EBM dia dibawah ni :- 



Niat ikhlas kerana Allah Swt untuk menyusukan anak disamping pemakanan yang sihat dan supplement yang sesuai dengan diri , set 3M shaklee terbaik untu saya. 


KENAPA ? set ini mempunyai semua vitamin yang lengkap untuk tubuh si ibu dan dapat menghasilkan susu dengan lebih CEPAT, PEKAT dan BERKHASIAT

Set ini mengandungi 3 milk booster yang diperlukan dan dapat mengahsilkan susu dengan lebih banyak dan cepat  jadi tidak hairan lah kebanyakan ibu yang menggunakan set ini mempunyai stok yang lumayan.

Baby juga lebih sihat dan kurang dijangkiti demam atau selsema .

Set ini Mengandungi :-

vitamin c yang memberi perlindungan kepada ibu dan anak dari penyakit

- B complex dapat mengawal stress dan memberi tenaga

-  Vitalea (multivitamin) meningkatkan tahap imunisasi badan 

ESP mencantikkan kulit disamping memberi tenaga serta sebagai pengalak susu

Alfalfa mengatasi keputihan dan sebagai perapat serta milk booster

Ostematrik (kalsium) mengatasi lenguh lenguh sakit pinggang dan lutut juga sbg milk booster 


Bagi ibu-ibu yang berminat untuk dan ingin mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang pengambilan produk ini boleh hubungi saya di AZLINA AZIZ 018 4044834 sms/whatapp. 
Layak Memasuki group penyusuan rahsia susu ibu banyak . Setelah pembelian produk ini dengan saya.  

No comments:

Post a Comment