Sunday 16 December 2012

Dengan Set 3M Shaklee Tak Mustahil Boleh Kumpul 1316oz dalam 55hari.


Post Pagi Isnin Ni Testimoni dari Puan Shima dapat kumpul stok 1316oz  dalam masa 55 hari. Mustahil ke tak...hurmmm tak mustahilkan lihat hasilnya, terima kasih kerana puan shima sudi berkongsi dengan kita semua dan memberi perangsang pada mama-mama diluar sana. 
Jawapannya. Minum Air masak sekurang-kurangnya 3liter sehari, kerap susu kan bayi, bagi mama yang berkerja pam 3jam sekali, Sangat digalakkan mengambil supplement untuk membantu melancarkan penghasilan susu serta badan si ibu lebih cergas dan sihat.

Jom Lihat apa itu set 3M :-
1) Set B (vitamin C, Bcomplex, Multivitamin vitalea dan Alfalfa)
2) ESP (Energizing soy protein)
3) Ostematrik

Kelebihan :-
Set B - Mengandungi B complex dimana dapat mengawal dan menggelakkan stress. ibu lebih tenang dan ceria. disamping vitamin-vitamin yang terdapat dalam set B penting untuk kesihatan tubuh badan si ibu. Alfalfa da;am set B membantu sebagai penggalak susu, susu lebih lancar dan cepat dihasilkan.
ESP sebagai sumber protein utama untuk menyusu, dan sangat-sangat membantu dan ostematrik kalsium melengkapkan nutrisi penting untuk tubuh. Baik juga untuk si ibu jika mempunyai masalah sembelit. 

Bagi ibu-ibu yang berminat untuk set ini dan ingin mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang pengambilan produk ini boleh hubungi saya di AZLINA AZIZ 018 4044834 sms/whatapp. 
Layak Memasuki group penyusuan rahsia susu ibu banyak . Setelah pembelian produk ini dengan saya.  

No comments:

Post a Comment