Monday 17 December 2012

Busy Dengan Kerja , Badan Tak sihat Tetap 6oz - Pam Manual

Share Pengalaman seorang dari kawan-kawan group penyusuan :-

Alhmdllh..w/pun x berapa sht..dh dua hari pening kepala + busy dgn kerja..dlm 15 minit - manual pump.. ~ t'igt snyuman anak sblm g keje pg td..so sweet.. ~




Kalsium sangat penting kita amik sejak dalam pantang kerana pembentukan darah sendiri memerlukan kalsium. Kekurangan kalsium akan menjejaskan penghasilan susuibu. Ini kerana komposisi utama dalam susuibu ialah protien [ ini kerana protien adalah asas makanan sel] , kalsium[ pembentukan darah, saraf dan tulang] serta vitamin dan galian yang lain termasuklah zat besi untuk pembesaran si manja.

Memang ada cara dan pengambilan yang betul untuk benar-benar dapat kesan terbaik. Bila anda membeli produk set 3M, dapatkan penerangan lengkap dari pengedar. Jangan sesekali membeli tanpa ilmu kerana anda mungkin takkan dapat kesan yang diharapkan.

Walaubagaimanapun, konsep asas penyusuan perlulah dipatuhi iaitu: PERINGATAN !!!! MESTI RAJIN PAM. "MORE DEMAND MORE SUPPLY"

Bagi ibu-ibu yang berminat untuk dan ingin mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang pengambilan produk ini boleh hubungi saya di AZLINA AZIZ 018 4044834 sms/whatapp. 
Layak Memasuki group penyusuan rahsia susu ibu banyak . Setelah pembelian produk ini dengan saya.  

No comments:

Post a Comment