Thursday 20 December 2012

Bisnes Online -Jana Income Dari Rumah

Jana Income Dari Rumah ~ Adakah anda tercari-cari bisnes yang boleh anda buat dari rumah dengan pendapatan yang sangat LUMAYAN? Tak perlu tinggalkan anak, tak perlu keluar malam dan tak perlu paksa orang join..hanya jual produk secara online melalui fb dan blog? Jemput baca di sini ya..

Salam Jumaat Semua..Semoga Allah memberkati rahmat keatas kita semua pada hari ini. Lagi 10 Hari mama wiwin bakal menjadi suri rumah sepenuh masa ..uitttt . Memang IMPIAN  sebelum menjejakkan kaki ke  33 tahun. Otak ni memang dah fikir dan TARGET  umur 33 dh tak nak keje lagi malas...hehehe. 


Taknak Kerja Tapi nak income jugak ...mana boleh takde income sapa yang nak beli handbag, perfume mama wiwin lagi...hohoho. So apa Lagi skrg kan TREND buat kerja ONLINE shj boleh dapat hasil yang membanggakan.

Next Year mama wiwin baru 32 tahun je tau.. Sangat-sangat bertuah sebab upline saya FARAH memperkenalkan perniagaan Shaklee kepada saya. Target dari awal tahun March 2012. Sekiranya mama wiwin dapat pecah target dan tunjukkan pada en somi. mama wiwin dapat berenti kerja.. Yeahhhaaaa.


Dapat Naik Coordinator, Tak pernah terfikir pon bagi mama wiwin berkat usaha, restu dan doa dari suami dan keluarga serta guru saya iaitu upline saya. Niat nak jaga wiwin sepenuhnya tahun depan meraka pon dah masuk darjah 1. Nak jaga solat mereka, nak jaga makan pakai mereka , nak jaga perihal laku mereka, macam-macam lah. 


Kan dah cerita panjang dah..hahaha Gembira punya pasal. Semua ini diizinkan OlehNya. 


Berbalik pada cerita kita diatas tadi , Bagi Ibu-Ibu diluar sana yang inginkan pendapatan LUMAYAN dan nak duduk rumah macam mama wiwin . Jom Sertai saya


Cara nya sangat Mudah dan senang berbekalkan keahlian RM75 sahaja tau. Semua menggunakan internet tak perlu mencari customer diluar , Tak perlu nak pergi pos barang semua di jari anda. 


Ada Grup tertutup kita akan ajar satu persatu. kita ada seminar juga dari upline saya dan boleh datang dirumah saya untuk kita sama-sama belajar mengembangkan lagi perniagaan kita ini.


Tengok link disini untuk jadi ahli:- 
http://mama2win.blogspot.com/2011/11/cara-menjadi-ahli-shaklee-dan.html

Berminat lebih lanjut :-

boleh hubungi saya di Facebook : AZLINA AZIZ 018 4044834 sms/whatapp. 

No comments:

Post a Comment