Thursday 18 April 2013

Omega buat Ibu Nak Langsing dan Bagus Untuk IQ bayi

Kaitan ibu menyusu dengan Omega Guard Shaklee

Alhamdulillah kalau ada yang mengamalkan penyusuan bayi. Teruskan usaha murni ini. Yang telah awal-awal pasang niat nak fully breastfeeding kepada anak yang bakal dilahirkan nanti pun saya doakan kejayaan dan kerahmatan kepada anda semua.

Saya kalau ada rasa down nak teruskan penyusuan ni, cepat-cepat saya ingat ayat ni, "Saya nak bagi yang terbaik untuk bayi saya iaitu susu ibu. Tiada yang lagi bagus darinya." Inilah ayat tangkal penguat semangat saya!

Okaylah, mama wiwin nak berkongsi kisah ibu menyusu dengan Omega Guard Shaklee. Apakah kaitannya? DHA yang terkandung di dalam Omega Guard Shaklee akan menyingkirkan lemak berlebihan yang tidak diperlukan oleh badan. Jadi ibu menyusu akan kekal langsing dalam tempoh penyusuan, ditambah lagi dengan kebenaran bahawa pembakaran lemak akan menjadi aktif semasa sesi penyusuan dilakukan. Gabungan inilah yang akan menghasilkan badan yang sihat dan langsing kepada ibu menyusu. Ibu-ibu akan menerima 2 pakej kebaikan iaitu badan ramping dan sihat, dapat juga menyusukan bayi .

Ada lagi rahsia kebaikan Omega Guard Shaklee ni? Bayi yang disusukan oleh ibu yang mengambil Omega Guard Shaklee juga akan mendapat kebaikan bersama, DHA akan membantu bagi mengoptimumkan fungsi otak. Otak anak akan lebih aktif dan hasilnya anak semakin pintar.

Berminat :-

✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS & KONSULTASI PERCUMA

Jika anda berminat untuk mendapatkan

1. PM saya, Azlina set bersalin penyusuan dihttps://www.facebook.com/azlina.aziz.336

2. Call/SMS atau WhatsApp saya di 018 4044834

No comments:

Post a Comment