Sunday 14 April 2013

Adakah Susu Ibu Berubah ?

Salam isnin utk semua, lama dok bersembang kat sini yer.. bz bebenor mama wiwin skrg. ni ha nk bg tips kat para ibu semua..

Uniknya susu ibu , susu ibu berubah mengikut bayi anda.. BETOL KER?
Susu ibu yang mempunyai bayi pra matang lebih tinggi protein
Susu Ibu yang mempunyai bayi berusia 8 nulan pula lebih tinggi kandungan kalori berbanding bayi 1 bulan.

Susu ibu jugak berubah ikut cuaca sekiranya panas susu lebih banyak kandungan air , bila sejuk susu ibu lebih lemak...

Susu ibu juga berubah mengikut apa yang ibu makan , sebab itu bayi terdedah  kpd pelbagai rasa!

Jika Ibu Minum ESP + Milo ... apa yg dia rasa yer. Dah ler ESP camput milo rasa sedap sgt..ermmmmm lemak berkrim di sukai ramai.

Ramai yg berkata bila ibu minum esp nih susu lebih pekat dan bayi pula senang tidur lebih lena malah kulit bayi cantik... tak kurang pulak ibunya. 

Tahukan ANDA , ESP banyak kelebihan lain seperti :-


Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Testimoni bertulis,


Lina May, 
Hi azlina, saya happy sangat kulit cantik dan gebu baru makan seminggu dah nampak sikit2, anak saya tidur lebih lama dari dulu dan sekali saya pam susu dapat 8oz, dulu dapat 4oz ja.. badan rasa cergas dan saya kenyang tengahari makan biskut aja.

Saya pon sgt gembira pada ibu2 yang mendapatkan hasil yg baik seperti ini, KONSULTASI PERCUMA sepanjang mengambil prdk ini.

Berminat :-
Sms/Wassap  FB :Azlina Set bersalin penyusuan
0184044834


No comments:

Post a Comment