Monday 5 November 2012

JANA INCOME BESAR SEBULAN

Alhamdulillah sabtu 3/11/2012 bertempat di PJ seminar " Networking marketing" telah diajurkan oleh upline saya farah shaklee dan en azri . Saya diberi peluang oleh farah untuk memberi sedikit testimoni untuk menaikkan semangat kawan-kawan yang ada, bagaimana saya boleh mencapai yang besar  dalam masa sebulan untuk october lepas selama 7 bulan menjadi pengedar bebas shaklee. 

Syukur pada Allah saya menjana income yang begitu memberangsangkan dengan shaklee. Tak pernah tercapai akal saya utk mendapai income sebesar ini untuk sebulan . Apa yang saya usahakan dan doakan sekarang berhasil . Terima kasih pada kawan2 serta upline yang banyak membantu. 

Dari bulan ke bulan income saya semakin bertambah dengan teknik-teknik dan pelan pemasaran yang betul . Cuba dulu baru tahu hasilnya dan "BUAT JE"...hehehe. Tapi jangan putus Asa dan TARGET mesti ada. Tak perlu nak cari downline  jika kita mampu buat ... 

Hati ikhlas, kuat semangat dan percaya pada diri sendiri.  "YAKIN BOLEH"

 




Saya bermula dengan shaklee April 2012 dengan yuran keahlian sebanyak RM75 sahaja.  Dan tak perlu modal yang besar. Bulan pertama memang tak tahu apa nak buat masuk bulan kedua saya mengikuti seminar saya peroleh rm75 dalam bulan kedua, bulan ketiga saya naik rank sebagai supervisor alhamdulillah dah mula banyak permintaan saya dapat dalam 2k, bulan ketiga saya dapat 3k dan bulan demi bulan saya meningkat sehingga sekarang, Tak mungkin untuk saya berpatah balik. Fikir secara positif dan berkawanlah dengan orang-orang yang positif pasti kita berjaya kan... Matlamat dan target saya masih perlu diteruskan lagi .

Target untuk berhenti kerja sebelum bulan dec 2012. Mudah-mudahan dimakbulkan oleh Allah. Niat untuk jaga anak sediri dan berkerja di rumah untuk bantu keluarga. 

No comments:

Post a Comment