Friday 23 November 2012

18SX... HANGATKAN HUBUNGAN CINTA


Dingin Seks Selepas melahirkan ... Oh TIDAK !!!!!!!!!!!!!


Jom Hangatkan semula hubungan yang sudah sekian lama terjalin jangan jadikan satu alasan untuk tidak bersama pasangan..Penat bekerja , Letih di rumah , melayan anak-anak. Bahagi lah masa bersama berdua untuk menikmati hubungan yang segar seperti dulu..


Vitamin E , terbaik untuk Si suami 

1) Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum. 
2) Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Taknak la nanti ada risiko dapat anak yang tak sempurna...
3) Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.
4) Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa Selenium. Pengambilan Vitamin E haruslah lengkap dengan Selenium untuk mendapatkan kesan pengambilan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Alfalfa produk terbaik untuk si isteri
1) Merawat masalah keputihan yang sering dialami oleh golongan wanita. Pastinya masalah keputihan ni harus dibendung secepat mungkin bagi mengelakkannya jadi lebih teruk. 
2) Memberi keselesaan sewaktu melakukan hubungan intim. Tidak mustahil untuk mengulangi pengalaman malam pertama :)

Jangan Malu dan Segan Apa Tunggu Lagi ...


Cara membuat pesanan:
  • Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan.Boleh dapatkan set percubaan dari saya. 
  • Anda juga boleh terus kecawangan shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 882909 untuk pembelian pada harga ahli. Setelah pembelian bagi saya invoice dan saya akan memberi konsultasi percuma sepanjang pengambilan produk.

No comments:

Post a Comment