Tuesday 26 March 2013

Set Budget Shaklee untuk kurus

Hanya dengan pengambilan Herblax, Lecitin dan Alfalfa sahaja disertai dengan diet yang minima, jaga pemakanan maka inilah hasilnyaa. Tidak susah pun. Apa fungsinya cadangan set kurus ini sampai ia begitu berkesan? Secara ringkasnya kita lihat fungsi mereka-mereka ini:

Herblax - adalah sebagai detox dan mencuci usus. Mana-mana saki baki bahan yang tidak diingini pada usus akan dibersihkan dan barulah penyerapan vitamin-vitamin lain dalam badan akan berkesan. Kalau tidak, makan sebanyak mana produk kecantikan pun kulit masih tidak bersih sebab adanya toksin dalam badan. Kena nyah kan dulu toksin ini.

Lecitin: memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecitin ini. Macam penyerap lemak gitu. Terutama tang perut yang menyimpan lemak tu, nampak terserlah buncit, sangat sesuai ambil lecitin ini.

Alfalfa: Digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. Ibaratkan pembantu kepada lecitin, ia membantu lecitin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan.




PM sy di FB Azlina Set Bersalin Penyusuan / Wassap 0184044834

KONSULTASI PERCUMA MENANTI ANDA , Sepanjang pengambilan produk ini.

No comments:

Post a Comment