Thursday 7 March 2013

Boleh Ke Ambil ESP sahaja

Soalan: Ada yang bertanya saya, kalau nak ambil ESP sahaja boleh ke? Tak nak ambil alfalfa dan tak mahu juga ambil set penyusuan? Adakah kesannya sama?

Jawapan saya: Boleh nak ambil ESP sahaja, tak ada masalah.. tetapi kalau anda ambil alfalfa sekali, anda akan ada 2 milkbooster. Satu milkbooster dibandingkan 2 milkbooster takkan sama kesannya, betul tak?

Dan kalau anda ambil satu set, semestinya jauh lebih baik, kerana vitamin lain akan membantu menampung kekurangan nutrisi dalam badan ibu, dan melengkapkan badan ibu dengan nutrisi penting. Jika badan ibu sihat dan cergas, dah pastilah susu juga lebih cepat dan mudah dihasilkan.

Kesimpulannya: Ambillah suplement berdasarkan budget anda. Jika budget terhad, ambil satu pun boleh. Tetapi jika budget ada, kenapa nak berkira tentang kesihatan bayi dan anda sendiri.. Semestinya suplement membantu anda tampil lebih sihat, cergas dan kulit juga cantik.. Kesan yang paling bagus? Bayi anda juga sangat sihat dan sukar dijangkiti demam, insyaAllah..





Tips Penyusuan, hamil dan berpantang klik sini :-
Jika Anda Berminat dan ingin membuat sebarang pembelian serta KONSULTASI PERCUMA sepanjang pengambilan produk ini 

PM sy di FB Azlina Set bersalin Penyusuan / Azlina Aziz II harga yg ISTIMEWA!!
Cara membuat pesanan:

Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan

No comments:

Post a Comment