Tuesday 25 September 2012

RISAU ANAK SELALU DEMAM , SELSEMA BATUK SERTA SEMBELIT


Sebagai ibu kepada 2 org anak kembar, anak saya premature (tak cukup bulan ) dan berat lahir 1.3kg dan 1.4kg senang dijangkiti demam selsema setiap bulan akan ke klinik. 

Sebagai ibu saya tidak akan membiarkan anak saya sebegitu setiap bulan untuk meningkatkan imunisasi tahap antibodi anak saya mengambil jalan atau alternantive lain dengan MEALSHAKE.

Syukur alhamdulillah sekarang anak saya jarang demam , batuk atau selsema dan si abang tidak lagi mengalami sembelit yang teruk sehingga berdarah..

MEALSHAKE Mengandungi sumber protein, serta, kalsium, vitamin dan mineral penting, adalah pilihan terbaik untuk memberikan anak anda nutrisi yang lengkap dan sempurna.

Telah ramai ibu yang mencuba MEALSHAKE ini dan berjaya . Jom Lihat Testimoni :-
http://mama2win.blogspot.com/2012/09/jom-tingkatkan-selera-makan-anak-






Call/sms : 016 6661328
Klik LIKE FANPAGE http://www.facebook.com/RahsiaSusuIbuBanyak untuk mendapat diskaun hebat dan konsultasi percuma. Klik Sekarang!!!


No comments:

Post a Comment