Wednesday 5 September 2012

JOM TINGKATKAN SELERA MAKAN ANAK DENGAN MEALSHAKE



Apa itu MEALSHAKE? saya percaya ramai ibi-ibu yang tak pernah dengar malah ada yang tak pernah tahu pon produk shaklee ni. Shaklee dah bertapak di Malaysia di subang sejak 1995.. Sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee.

Kita balik dengan cerita kita tadi tentang MEALSHAKE

Sebagai ibu anak kembar saya dulu sangatlah susah nak makan , geram betul badan memang kurus , tapi sejak diperkenalkan dengan produk ini saya sangat berpuas hati dengan hasilnya di mana makan memang tepat pada waktu nya pagi , lunch, petang, malam memang nak makan jer.. seronok tengok mereka makan .

Disamping itu berat badan si kembar pon meningkat , demam pon jarang-jarang , masak  apa saja pasti mereka makan dan sentiasa aktif dan cergas. kalau boleh 24jam nak bergurau senda bersama dan bermain. 


MEALSHAKE  Mengandungi sumber protein, serta, kalsium, vitamin dan mineral penting, adalah pilihan terbaik untuk memberikan anak anda nutrisi yang lengkap dan sempurna. 


Telah ramai ibu yang mencuba MEALSHAKE ini dan berjaya . Jom Lihat Testimoni :-



Cara membuat pesanan:
  • Email ke mama_azimazam@yahoo.com.my, atau SMS/ wassap ke 018 4044834 untuk pesanan.Boleh dapatkan set percubaan dari saya. 
  • Anda juga boleh terus kecawangan shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 882909 untuk pembelian pada harga ahli. Setelah pembelian bagi saya invoice dan saya akan memberi konsultasi percuma sepanjang pengambilan produk.

No comments:

Post a Comment