Wednesday 2 October 2013

Bahaya Dalam Bahagia Bersama ESP Shaklee

Morning semua.... Betul ker ESP berbahaya pada pasangan yang dah berkahwin..Jeng Jeng Jeng ..hehehehe (malu i nak story u)

Nak story gak, bahaya dalam bahagia.. (jangan cepat nak melatah) bahaya nyer asik nak duk berkepit jer nanti , takboleh nak wat keje lah gamaknyer.. kalau mama wiwin nanti terus lekat triplet. "memang triplet yg ko nak kan ...HAHAHA, tapi takde rezeki dapat triplet dapat sorang pon dah beryukur lah sangat... Terima Kasih Allah,...

Ni Nak Share Testimoni yang dasat ni ha... 18SX (ketat & Siap berantai2 bagai..paham ke paham..lalalalala) 

Buat Suspen je kan mama wiwin nih...
Jemput Baca :- 

Testimoni :-
salam....mood happy nk share testimoni nie  

testimoni slh sorang cust sy....

baru 3 week amik ESP..... hubby duk puji2 nie...


makin ketat....dlu malas nk layan hubby...skg nie layan je, xde malas2...


leher siap brantai2 da...hehehe 18sx nie......

penangan ESP tuk pasangan yg da berkahwin...

pengikat keharmonian rumah tangga... 

credit to - shida




Testimoni :- 
salam pengguna Shaklee semua... saya nak share pengalaman saya sendiri... saya mengamalkan minum ESP lebih kurang setahun sejak kelahiran anak ke 2 saya.. memang sejak dari awal saya mempunyai masalah kesuburan.. 
selepas setahun lebih berkahwin baru saya disahkan hamil anak pertama.. 5 tahun pula saya menunggu untuk menimang cahaya mata ke 2 saya.. setelah mencuba set E saya terus mengambil ESP sehingga sekarang.. nak dijadikan cerita, walaupun tahu kelebihan ESP ni saya tetap mengabaikan protection sebab saya tahu saya tak mungkin hamil dalam waktu terdekat... Allah maha kaya.. selepas period saya yang pertama (16/6/2012) terus saya dah tak period.. memula check memang -ve.. lepas raya tetiba saya loya2... check2.. fuhhhh..!!! +ve la plak.. yeayyyy...!!!!! saya tak perlu menunggu lama seperti sebelum ini untuk menimang cahaya mata lagi walaupun saya sebenarnya belum bersedia kerana pada asalnya saya mengamalkan produk Shaklee ni adalah untuk penyusuan... saya kini hamil 4 bulan... terima kasih Ya Allah.. terima kasih juga  kerana memperkenalkan produk ini kepada saya...
Credit to - Nor azlina

Ni dia ESP 


Pengambilan ESP yang berterusan mampu mengembalikan keanjalan payudara dan menukarkan warna gelap di kawasan areola kepada warna merah jambu. Memelihara kulit menjadi lembut dan gebu. ESP membantu untuk masalah kesuburan dan menyeimbangkan atau membetulkan hormon wanita. Jika hormon dalam badan sudah stabil, kulit muka yang licin tanpa jerawat pasti akan diperolehi. ESP juga membantu jika isteri mahu melansingkan badan. (dah langsing faham-faham jelah kan...hehehe)
Sifat ESP yang beindek glisemik rendah, mampu memberi kesan kenyang yang berpanjangan. ESP sangat sesuai di ambil di pagi hari, menjadikan isteri berasa sihat dan cergas hingga ke malam hari. Dan jangan lupa manfaatkan malam yang romantis dengan suami anda.


=========================================
✆ BERMINAT? Sila Sms/Wassap ke 018-4044834SEKARANG JUGA!!!
=========================================

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan


No comments:

Post a Comment