Sunday 26 August 2012

SET PENYUSUAN TERBAIK SEMASA BERPANTANG

Selamat berkerja bagi mommy-mommy yang baru berkerja hari ni setelah seminggu bercuti .. mama wiwin pon dah start berbisnes semula setelah lama beraya sakan..ngeh ngeh ngeh. 

Ramai ibu-ibu yang bertanya saya, set penyusuan mana yang terbaik untuk ibu-ibu berpantang, dan pastinya selamat diambil walaupun bayi mengalami jaundice atau G6PD? Jawapan saya, tentulah Eu-Four Set Plus, jemput baca ya..



set ini mengandungi :- 
- vitamin c
- b complex dengan asid folic
- Multivitamin dengan zat besi
- Kalsium dengan vit D dan K
- Energizing soy protien (ESP)

Apa beza set 3M dan set ini. Beza nya set ini tidak mengandungi Alfalfa dimana sebagai milk Booster juga tetapi tidak digallakkan dimana takut bayi cirit birit dan tak sesuai untuk bayi jaundice.
Untuk ibu-ibu dalam pantang SET EU FOUR PACK PLUS ini adalah sangat terbaik berupaya menyembuhkan luka dengan cepat dan mempercepatkan penghasilan susu ibu disamping memberi tenaga pada si ibu semasa dalam pantang.

BONUS dimana susu lebih pekat dan berkhasiat baby cepat kenyang dan tidur lena. Si ibu juga lebih kuat dan tidak mudah penat.

Jom tengok Testimoni set ini :- 


Alhamdulillah pn zura amalkan set ini sejak awal berpantang dan hasilnya 2000oz stok susu. Bukan Mudahkan? Kerap Pam , Minum Air masak yang banyak serta pengambilan supllement membantu Pn zura dapat mengumpul stok yang banyak. 

Berita baik Sekiranya mengamalkan set ini  sewaktu mengandung dapat membantu si ibu meyediakan badan kearah penyusuan yang berjaya dan si ibu lebih sihat.



Untuk Mencuba Set ini bole menghubungi saya :-
Call/sms : 016 6661328
Klik LIKE FANPAGE http://www.facebook.com/RahsiaSusuIbuBanyak untuk mendapat diskaun hebat dan konsultasi percuma. Klik Sekarang!!!

No comments:

Post a Comment